خانه » آموزش و پژوهش » خط و مش رسانه ای شوش را چه کسانی مدیریت می کنند؟
ایران انا
ایران انا

خط و مش رسانه ای شوش را چه کسانی مدیریت می کنند؟

چیزی ویرانگرتر از این نیست که دریابیم فریب همان دوستان  بازنشسته و تمامیت خواهی  را خورده‌ایم که باورشان داشته‌ایم.

اگر بر وضعیت رسانه های الکترونیک شهرستان و محتوا سازی در حوزه های گوناگون فرهنگ اقتصاد و ……. دقت کنیم می بینیم  وضعیت مطلوب نیست و دچار یک نوع خبرپراکنی شباهتی و بی هدف شده ایم .

حال این سوال مطرح میشود که چرا رسانه های الکترونیک «شبکه های اجتماعی» و جایگاه  محتوا سازی فرهنگی و……در  این شهرستان شوش،   هرگز نتوانسته است مانند شهرستانهای پیرامون رشد و توسعه یابد؟ در حالی که استعدادها و ظرفیت های بیشماری در  شهرستان شوش  وجود دارد!

و اینکه چه اتفاقی افتاده که در ششمین همایش خبرنگاران در مسیر حادثه با عدم مشارکت اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان  در این همایش مواجه شده ایم !

در این بحث به موضوعی اشاره میکنم تا نماینده آینده شهرستان و مدیران و متولیان امور فرهنگی و تبلیغاتی را بر مشکلات این حوزه و آسیب ها و چالشهای پیش رو آشنا نمایم.

هدف از طرح موضوع آسیب شناسی و قانونگرایی در این حوزه است .زیرا سلیقه گرایی، بدور از بصیرت آگاهی و تعهد گرایی  در این منطقه آسیب ها و چالش های را سبب می شود که در این بحث مجال پرداختن به آن نیست.

و اما موضوع بحث ؛

اگر به گزارشات و تصاویر همایش ها و جلسات مختلف اصحاب رسانه و خبرنگاران در سالهای گذشته بنگریم  حضور توام با علاقه و بیشمار جوانان و علاقمندان به این حوزه را خواهیم دید.که جمعیتی در خور توجه را شامل میشد.

اما چه شد که این مشارکت و علاقه به سردی گرائید و چه عواملی بر، به حاشیه رفتن زحمات این قشر دلسوز« که قصد ساماندهی فضای رسانه ای شهرستان» « غلبه بر چالشهای تهاجمی بیگانه را داشتند » موثر واقع شد.

مواردی هستند که باید مورد مطالعه و آسیب شناسی قرار گیرند.

در آخرین همایش خبرنگار در مسیر حادثه ، مشاهده نمودم که جناب مهندس علیرضا چرخابی از مدیران موفق استانی  در حوزه هنری  تبلیغات اسلامی  مطالبی را بیان نموده اند که  جای تامل داشت!

و آن بحث مجوز از هیئت نظارت برای پایگاههای خبری تحلیلی ایران انا بود ! همه  مسئولین  و متولیان نظارتی هم بودند و اما تاسف آنجاست که کسی نه متوجه موضوع شد.نه آگاهی به مطلب داشت!

حال باید پرسید! وقتی  مسئولی خارج از حوزه مسئولیت غیر شفاف  خط مش تعیین می کند در این شهرستان ، نباید امیدوار به رشد و توسعه در این حوزه باشیم.

وقتی متولیان نظارتی اسیر و بازیچه ترفندها و شگردها شوند! نباید امیدوار به غلبه بر چالشهای مخرب وهابیت و تفکرات رادیکالی در این منطقه باشیم.

کجای این مجوز مرتبط با دامنه مذکور است ؟

مدیر مسئول و سردبیر این پایگاه چرا نام و نشان ندارد؟

چرا حوزه جغرافیایی و حوزه فعالیت این رسانه استان تهران است؟ و نامی از استان خوزستان یا شهرستان شوش در آن درج نشده است؟

چرا یک مدیر کل حوزه هنری استان  آن هم در تبلیغات اسلامی در یک همایش در نزد افکار عمومی بر قانونی بودن مجوز مهر تائید میزند اما نامی از مدیرمسئول یا سردبیر این رسانه ، خط و مش و…… برده نمی شود!

چرا اقدام جهت دریافت یک مجوز دوسال با مدیریت نامحسوس ناکام می ماند در این شهرستان!

چنین مجوزهای نامفهوم و نامعلوم  آیا سدمعبر در راه رشد و توسعه  حوزه رسانه و ساماندهی این بخش نیست؟

در آخر  همه کسانی که در این چند سال در مسیر رشد و توسعه ما  سد معبر ایجاد نموده اند را به خداوند واگذار می کنم.  « قبل از رویت اسناد  و تصاویر پیشنها میکنم از لینک زیر اول قانون مطبوعات را مطالعه نمائید   اینجا کلیک کن

سوال است که،

خط و مش رسانه ای شوش را چه کسانی مدیریت می کنند؟

شوش

شوش همایش خبرنگار در مسیر حادثه

مجوز ایران انا

مجوز ایران انا

ایران انا

ایران انا

ایران انا

ایران انا

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

x

شاید بپسندید

رشد و توزيع درآمد

ارتباط رشد و توزیع درآمد در اسلام

رویکرد مقایسه‌ای ارتباط رشد و توزیع درآمد از دیدگاه اسلام

Investigation of aggression reduction methods in adolescents

بررسی روشهای کاهش پرخاشگری در نوجوانان

بى‏تردید، شیوع پرخاشگرى  در میان نوجوانان، موجب نگرانى بسیارى از ...

Investigating social outcomes from youth perspective

بررسی پیامدهای اجتماعی بیکاری از دیدگاه جوانان

  مسئله ی اشتغال و قطب مخالف آن بیکاری یکی ...

مرکز تجارت الکترونیک شوش: فروش محصولات تولیدی و پشتیبانی از خدمات کسب و کارهای کوچک و متوسط رد کردن